måndag 23 juni 2014

Jag är samma nu som då. Samma mänska ungefär. Fast med lite mera lust sen du var här.

Idag vaknade jag först klockan fem av att Tofu lekte med en leksak och sprang fram och tillbaka över mig i min säng. Kastade ut kattkräket och somnade om. Vaknade klockan åtta igen, gick ut och tog en cigg men kände att livet inte hade speciellt mycket att erbjuda idag. Gick och lade mig igen och sov till klockan tre. Mådde sämre än sämst. Som tur var har jag världens bästa pojkvän som ringde mig på skype för att muntra upp mig. Han bombade mig med tusen fina ord och kärleksförklaringar trots att jag kände mig som en påse avföring med fett hår och smink sedan i förgår. Efter lite övertalning från hans sida fick jag i mig en vid-behovs-tabelett och ett par mackor. Sen kändes allt lite bättre. Och i morgon får jag träffa honom igen! Vad skulle jag göra utan min finaste fina Felix?


2 kommentarer:

  1. Åh, jag önskar att jag också var vegan!

    SvaraRadera
  2. så fint sagt av dig! Jag har dock haft total köttfrossa här i Umeå, mamma och pappa bara göder mig och grillar och serverar och tittar och tycker. Nu är jag LESS! Så när jag kommer hem igen ska jag köra hardcorevego ett par veckor så blir det nog bra ^^

    SvaraRadera