söndag 28 april 2013

Pyssel.

Jag tänkte att jag skulle visa två inredningspyssel jag gjort den senaste tiden.

Jag fick en ganska ful lampa av min mamma. Jag tog bort det gamla tyget 
och letade fram ett svart spetstyg från en gammal kjol som jag klädde om 
metallstommen med. Sen klippte jag "kristaller" av en plastspegel som jag 
fäste runt kanten. Jag blev nöjd och den ger ett jättefint skuggspel i taket!



 photo lampa3_zps682ea992.jpg


 photo lampa2_zpsa73ab500.jpg


 photo lampa4_zpsb58afd8d.jpg



Sen har jag också flätat värmeljushållare av pantburkar. '
Det pysslet hittade jag här 365slojd.se, världens bästa sida 
om man är pysselsugen och behöver inspiration.

 photo lampa6_zps815518b3.jpg
 photo lampa5_zpsde12d871.jpg

1 kommentar:

  1. Va fint du gör!! Bilderna på dej ovanför är mycket vackra=))

    SvaraRadera