onsdag 14 maj 2014

Vuxendagis.

Idag har jag varit på aktivitetshuset Näckrosen, det är lite som ett vuxendagis för folk med psykiska funktionsnedsättningar. Jag har inte varit där på flera veckor due to bråkig hjärna men idag bestämde jag mig för att bannemig ta mig iväg. När jag steg innanför dörren fick jag direkt höra "åh vad kul att du är här igen!" av en av de som jobbar där. Så himla skönt att bli sedd och veta att det märks när en inte är där. 

De har i alla fall en ateljé så jag satt där och målade lite på en tavla jag håller på med. Det är nått märkligt med den här tavlan för jag har gått från jättenöjd till att tycka att den blir skitful och vilja slänga den i väggen och sen tillbaka igen. Just nu vet jag inte riktigt vad jag känner inför den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar