lördag 27 februari 2010

En hyllningssång till mig själv.

Jag är inte bra på språk
eller mattematik
Jag springer inte snabbt
och jag kan inget om teknik

Jag städar inte speciellt ofta
eller diskar för den delen
Jag bryr mig inte om finalen i hockey
eller fotbollsslutspelen

Jag är inte så bra på att planera
och jag har ingen ordning på mitt hår
Jag glömmer ofta
och det är mycket jag inte förstår

Nej jag är inte speciellt allmänbildad
och jag är ganska svag
Men jag är för jävla duktig
på att vara jag!

2 kommentarer:

  1. Svar: Hahahaha nej vad elak jag känner mig nu! :( Du får härma mina videobloggar och adoptera the manipulerad norrländish. ”HE GÅ INT.. .HÄLLVÄTTÄ….” osv. :D

    ..Men vad innebär det egentligen att inte kunna uttala R? Som sagt, jag har ingen aning om hur dialekten låter när jag inte lyssnar på den just då, haha.

    SvaraRadera
  2. Underbar text Sommarkatt! <3

    SvaraRadera